Zwroty i reklamacje
Procedura zwrotu
Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości oferowanych produktów. Jeśli chcesz zwrócić produkt masz 14 dni od otrzymania zamówienia na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Jak dokonać zwrotu?
- Prosimy o poinformowanie nas o chęci zwrotu towaru, najlepiej e-mailem na adres sklep@ekoannt.pl.
- Napisz, które towary zwracasz i w jakiej ilości.
- Podaj numer konta na które mamy dokonać zwrotu pieniędzy.
- Oczywiście nie musisz podawać przyczyny, ale jeśli napiszesz kilka słów będzie to dla nas cenna informacja.
- Wszystkie produkty, o ile są nieużywane i zwracasz je do nas w stanie w jakim je zastałeś po wyjęciu z pudełka.
- Prześlij do nas przesyłką rejestrowaną zwracany towar na adres:
ANNT Anna Trzcińska, ul. Świerkowa 27, 87-640 Czernikowo
Koszt przesyłki ponosisz samodzielnie.
- Zwrot środków za produkty następuje maksymalnie w terminie 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu. Postaramy się jednak by to miało miejsce dużo szybciej, nawet tego samego dnia w którym otrzymamy zwrot.
Procedura reklamacji
Jeśli chcesz reklamować otrzymany od nas towar, prosimy o kontakt najlepiej e-mailem na adres sklep@ekoannt.pl.
Prosimy aby wiadomość zawierała następujące dane:
- Imię i nazwisko, adres oraz możliwości kontaktu: adres e-mail, numer telefonu (w zależności jaką formę kontaktu preferujesz).
- Datę zawarcia umowy oraz jaki towar reklamujesz.
- Opis przyczyny reklamacji oraz jakie są Twoje oczekiwania.
- Prosimy o dołączenie zdjęcia jeśli otrzymałeś uszkodzony towar.
Jeśli to możliwe, prosimy o kontakt z nami zanim prześlesz do nas towar. Jest szansa, że wypracujemy rozwiązanie, które będzie korzystne dla Ciebie.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.